Sömnproblem!

Har lite små ångest eftersom jag inte sovit ordentligt inatt jag gick och la mig vid 11-tiden vilket egentligen var lite sent men sen låg jag och försökte sova men ikke sa nike de gick inte för sig.. Runt klockan 3 inatt måste jag ha somnat för jag minns i alla fall att jag tittat på klockan men sen vet jag också att jag vaknade vi 4-5tiden vilket jag inte kan förstå men de är kanska vanligt att jag vaknar minst en gång under natten vid 3,4 tiden.
Men jag var en duktig flicka och gick upp vid 06.30 för att åka in till skolan tidigt eftersom jag kände att jag behövde plugga lite vilket jag är dålig på att göra hemma, de finns ju så "mycket" annat att göra om ni fattar vinken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0